התחברות



רינדור נצחי...

לפני 6 שנים 10 חודשים - לפני 6 שנים 10 חודשים #1401 מאת STU
היי ענבל,
מצאתי במקרה את האתר שלך, וראיתי את התשובות המפורטות והמושקעות שלך, וחשבתי שאולי תצליחי לחלץ גם אותי מהנאחס...
אני עובדת על פרויקט הגמר שלי ומנסה לרנדר סצינה, בהתחלה הוא נתן הודעות שגיאה, פעלתי לפי כל השיטות המוכרות (PURGE, דיבאגינג, אתחול מחדש...)
וכעת המצב הוא, שזה מרנדר, אבל לאט מדי, באופן די מוגזם לדעתי... (ואני מדברת על רזולוציות די נמוכות)
אין הגדרות חומרים מתוסבכות מדי, המודל בנוי מגרופים, ושמתי לב שמאז שהוספתי לחזיתות שלי גרופים של גריד, זה התחיל לעשות בעיות. סצינות אחרות הוא מרנדר יותר בקלות. אמרו לי שרוב הסיכויים שהחזיתות לא אמורות לעשות בעיות.
מה ניתן לעשות בנידון? יש דרך להקל עליו? הגיוני שרינדור די קטן ייקח המון שעות? (המחשב שלי לא חלש)

מצרפת תמונה של החזיתות המדוברות...
תודה!

קבצים מצורפים:

לחצו על התחברות או צור חשבון כדי להצטרף לדיון.

לפני 6 שנים 10 חודשים #1402 מאת ענבל תורי
שלום (מה השם שלך?)


הסיבה שרינדור יהיה ארוך היא או הגדרות שלוקחות ממנו משאבים או סצינה מורכבת- שיש בה הרבה אלמנטים וחומרים שלוקחים זמן להתרנדר.

אני לא יודעת מה ההגדרה שלך לרזולוציה נמוכה, אבל את תמיד יכולה לרנדר אותו ללא כל הגדרות חומרים (דרך default material) ולבדוק אם הוא עדין איטי.

אם כן, אז רנדרי אותו עם הגדרות פשוטות יותר (כמו, הגדרות ברירת המחדל) או ברזולוציה אפילו יותר נמוכה.

בהצלחה,
ענבל :)

לחצו על התחברות או צור חשבון כדי להצטרף לדיון.

זמן ליצירת דף: 0.155 שניות