למה מגיע לך לייק?

לתת לייק או לא לתת לייק? מה יוצא לי מזה?

 מכירים את הבקשות הבלתי נדלות ללייקים בפייסבוק?

אם לא, זה אומר שאתם לא פעילים בפייסבוק ויתכן (אני מקווה) שהמאמר הבא ישנה את דעתכם.

אזהרה:

זהו מאמר קצת ארוך, עם הרבה ידע וערך- מהסוג שמביא לקוחות.

פנו לכם עכשיו 5 דקות וקראו בעיון.

פורסם ב: עיצוב-עסקים ולקוחות

ריבוי משימות עושה אותנו טיפשים

גם אתם קוראים מייל, מדברים בטלפון וכותבים רשימת קניות באותו הזמן?

זה נקרא ריבוי משימות, לבצע מספר פעולות בו זמנית או בלעז: מולטי-טסקינג.

לפי מחקר שנערך באוניברסיטת לונדון, 

מולטי-טסקינג מוריד זמנית את מנת המשכל  בכ- 10 נקודות.

פורסם ב: עיצוב-עסקים ולקוחות

האם הלקוח תמיד צודק?

האם הלקוח תמיד צודק? ממש לא !

זו התשובה של אנשי מכירות ברוב המקרים, והם מוסיפים :

פורסם ב: עיצוב-עסקים ולקוחות

5 דרכים להשגת חשיפה ללקוחות חדשים

מה קורה כאשר סיימנו את הלימודים, קיבלנו תעודה ועכשיו רוצים להתחיל לעבוד במקצוע?

יש כל כך הרבה מעצבים, אדריכלים ואנשים מוכשרים מאוד בשוק היצע העבודות: כיצד לגרום לאנשים שאיננו מכירים לבחור להעסיק דווקא אותנו?

בין אם אתם סטודנטים, מנוסים, שכירים או עצמאיים, תמיד נחמד לדעת כיצד נוכל להביא עוד לקוחות וכיצד נוכל להעשיר את תיק העבודות שלנו.

 

 

 

פורסם ב: עיצוב-עסקים ולקוחות

עבודה אל מול לקוחות: ביקורת, שיתוף ולבטים ביצירה

התכנסנו כאן היום, ביחד עם המנחה הוירטואלית שלי, לענות על מספר שאלות במתכונת "הכה את המטורף". אני מרגיש שככה זה עובד לי יותר טוב מכתיבה חופשית ומקווה שגם בשבילכם. הבה נתחיל.

[אחרי שלב החיוכים למצלמות ולחיצת הידיים, התיישבה המנחה ברגליים שכולות והביטה בי ברצינות]

"אם כן, איל, אמור לי ולקהל בבית, כמה סקיצות באמת צריך לעשות לפני שמסיימים את שלב הגישושים?

ובכן, סקיצות הן דבר גמיש. לפעמים צריך אחת כדי לדעת בדיוק מה עובד ...

פורסם ב: עיצוב-עסקים ולקוחות

תובנות על שירות ועל שיווק בעל מקצוע חופשי

יעוץ שיווקי ממוקד, אחד על אחד - צעד אחד קדימה, צעד אחד לפני כולם

טיפול עסקי . ריפוי בשיווק

 Outsourced Marcom Management

________________________________________________

 

 

תובנות על שירות ועל שיווק בעל מקצוע חופשי

 ער ...

פורסם ב: עיצוב-עסקים ולקוחות

הגיגים 3: איך ליישם גישה מקצועית

איך לייצר גישה מקצועית? הדבר הראשון שאנשים "עפים" עליו הוא הביטוי "אני מקצוען".

כל חלטוריסט שעשה חצי דבר רוצה לקרוא לעצמו מקצוען. אבל אין דבר יותר טרן-אוף ממישהו מתלהב שכל היום מדבר על עצמו בחשיבות עצמית.
מעסיקים קולטים את זה. הכלל הראשון הוא להיות צנועים ...

פורסם ב: עיצוב-עסקים ולקוחות
עמוד 3 מתוך 18
Cron Job Starts